fnliklykaweesd (rubrik)

Idag sov jag. Vaknade när jag började och insåg att de va ganska ovärt att komma försent till prov, störa å missa massa tid. Så ja sket i det å kollade på film å åt frukost i sängen. Sen kom ja på att ja inte hade nå lunch hemma så ja drog å åt lunch -med afrikaner- i skolan (ligger 50meter ifrån mitt hus). Sen vart de idrott volleyboll, kärlek. mitt lag ägde alla.. hihi. Och jag längtar bara lagom mkt till sommarn, lögarängen å volleybollen - bestämde att vi ska va där varje dag i år igen typ. Sen cyklade ja, tat å Fisken ner på stan för att tati skulle klippa sig. Drog å fikade med James, jätte trevligt måste göras om. Gick på stan med mamma och letade present till Fia som fyller år idag (grattis), vilket va helt sjukt svårt för om det är nån som är kräsen är det Fia.  Sen åt vi på tip top haha, å så hem å pluggade massa svenska.
De va min dag, hejdå.
image26


och det blir inge stockholm imorn.
Det är ödet att jag ska vara fattig.. eller, ja får skaffa någon som kan ge mej pengar. Superman, pelle;)

Kommentarer
Postat av: pelle

hehehe pappa betalar ;) (i sommar ska vi häng på löga eller j-berg varje dag, kärlek)

2008-04-03 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0