I'm trying to be kind

Äh men vafan sånt här gillar ja inte, ja som hade bestämt mej för ett tack å adjö till jävla bloggskriveri-skiten, men nejnej, hela jävla vässe skriver (snark) å så känner man att man också måste gör det (snark?!). Min blogg är iallafall lagom mycket snyggare än dom andras.
Nu har jag vart fast hemma i min lägenhet på herrgärdet sen i torsdags = ca 4 hela dagar. Sjuker som man är har man ju inte kunnat hitta på ett skit på hela helgen, förutom att titta på film, äta godis å påsk, plus vara småsocial mot släkten. Ja som hade planerat att ja skulle få en rolig vändning i mitt liv, vilket kan kräva att man går utanför dörren å hittar på nånting.  Skulle festa loss men istället sitter man hemma å grunnar över vad fan man gör på ett lov, när helgen är över å man inte kan festa längre. Eller kan och kan, men med tanke på hur jävla dött västerås är så är väl kan rätta ordet. 
Fast förra helgen = puss, Bella har ju stolt blivit tillfällig nykterist (vilket fungerar väldigt bra) å de går fan att ha sjukt roligt utan sprit. men nästa helg kanske de är dags att slå på stort igen.
Men idag ska ja och Isa iallafall hitta på NÅGOT, haha, vi ska dra till IKEA och testa sängar och köra vagnar. Sen på onsdag flyttar ja från hamnen till en takvånig i en villa på kristiansborg, ska bli helt ok. Då kanske ja kan ta tag i tränandet igen, för man måste ju inte sitta hemma å bli en fet sugga. Men de är ju alltid ett altenativ.

Jag vill ha en utväg härifrån.

Nu ska ja göra mej snygg för Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0